Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében, erről bővebben olvashat http://www.printker.hu/vasarlasi-feltetelek-3/printker-office-land-zrt-cookie-szabalyzata-166.
Termékek Menü

Reklamáció folyamata, nyomtatványok

Mi a teendője, ha rendelését kihozza a futár?

Mindig ellenőrizze az érkező csomagot!

Ha reklamációja van akkor a következő 3 lépést kövesse:

1. Vegyen fel jegyzőkönyvet a futárnál és készítsen fényképet, ha sérült a csomag.

2. Töltse ki a reklamációs lapot.

3. Küldje el a kitöltött reklamációs lapot és a fényképet a vevőszolgálatunknak a vevoszolgalat@printker.hu mailcímre.

A következő folyamatábrán egyszerűen követheti a reklamációs folyamatot:

REKLAMÁCIÓS ÉS VISSZÁRU SZABÁLYZAT folyamatábra.

REKLAMÁCIÓS ÉS VISSZÁRU SZABÁLYZAT letölthető itt.

 

Reklamáció

Reklamáció esetén kérjük töltse ki az alábbi adatlapot.

Reklamáció oka lehet mennyiségi, minőségi, garanciális vagy egyéb.

A reklamációs adatlapot kérjük töltse ki figyelmesen, mert a kért adatok hiánya esetén nem tudjuk elbírálni a kérést:  REKLAMÁCIÓS ADATLAP

Reklamációját igyekszünk a legrövidebb időn belül kivizsgálni, ennek ideje maximum 7 munkanapot vehet igénybe.

Visszáru

Visszárut csak elbírált visszáruzási adatlap kíséretében tudunk átvenni: VISSZÁRUZÁSI ADATLAP

Belmil Reklamáció kezelés a szerződés 2.sz. melléklete  letölthető itt.

Tartalomhoz tartozó címkék: vásárlásifelt